MartheMØTEBOOKING

Forskjellen mellom suksess og middels resultater ligger på aktiviteten.
Man vet at ved gjennomførelse av kundemøter, så vil en gitt andel ende i salg. Selgere flest er bedre i kundemøter enn til å ta den første kontakten med kunden.
For noen er det også denne delen av salget som er den mest krevende, og blir
ofte nedprioritert i hverdagen. Dette gjør at resultatet ikke blir så godt som ønsket.

Flere selskap velger å sette bort de rene møtebookingssamtalene til oss, slik at
deres selgere kan prioritere det de kan best – gjennomføring av kundemøter.
Det å kapre nye og beholde eksisterende kunder er ofte to salg:
Få kunden til å takke ja til å komme inn for en samtale, og selve salgssamtalen.
Vi tar oss av innsalget av møtet, så gjør dere resten av jobben.

Nysalg – Vi kontakter nye kunde etter deres ønsker.
Oppsalg egne kunder – Vi kontakter dine egne kunder for et møte